Сервісна служба компанії «УКРВЕТ» здійснює технічну підтримку обладнання, що постачається

Якщо після початку використання товару Ви помітили дефекти, будь ласка, зв'яжіться з нами по одному з телефонів, зазначених в контактах. Ми проведемо діагностику товару, на підставі результатів якої, буде прийняте рішення про подальші дії: ремонт, обмін або повернення грошових коштів.

Наша сервісна служба здійснює введення в експлуатацію, гарантійне та післягарантійне обслуговування обладнання. У кожному разі видається гарантійний талон на придбаний товар.

Під час повернення товару потрібно мати із собою паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж за 7 днів.

Якщо Ви живете не в Києві, можете надіслати товар назад за допомогою служби доставки. Якщо у товару збережений товарний вигляд і упаковка, ми обміняємо його Вам або повернемо гроші.

Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за кошт покупця упродовж 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки та наявності документів, які підтверджують факт купівлі.

Ремонт обладнання виконується в термін до 14 днів.

 

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • порушено цілісність гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару;
  • неправильно заповнено гарантійний талон;
  • серійний або IMEI номер, що зберігається в пам'яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношення або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався цей товар, або які виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу;
  • збереження інформації на жорсткому диску.

 

Обмін і повернення товару, купленого у ТОВ "Укрвет", здійснюється відповідно до "Закону про захист прав споживачів".

Детальніше...

Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:

  • правильно та без помарок і виправлень заповнений гарантійний талон, в якому повинні бути вказані модель та серійний номер виробу, дата продажу;
  • документ, що підтверджує покупку (товарна накладна або товарний чек);
  • повна комплектація товару;
  • у разі гарантійного обслуговування, воно буде проведене в максимально стислі терміни.

Звертаємо також Вашу увагу на те, що при отриманні і оплаті замовлення покупець в присутності менеджера зобов'язаний перевірити комплектацію і зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів та інше) й повноту комплектації. Після прийому товару претензії з цих питань не приймаються.

Гарантійне обслуговування не проводиться якщо:

  • загублений або не заповнений гарантійний талон;
  • обладнання було поставлено на територію України неофіційно;
  • виріб має сліди механічного пошкодження або розтину;
  • порушені заводські пломби;
  • були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання;
  • проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру;
  • використовувалися неоригінальні комплектуючі, якщо це не передбачено інструкцією.

 

Додаткові послуги:

  • Діагностика та ремонт ветеринарного обладнання

    Якщо Ваше обладнання працює некоректно або вийшло з ладу ми допоможемо Вам дізнатися причину несправності і оцінити ступінь витрат на можливий ремонт.

  • Експертний висновок про стан ветеринарного обладнання

    Якщо Ви придбали нове ветеринарне обладнання, самостійно, не користуючись послугами нашої фірми, і не впевнені в його якості, в такому випадку сервісна служба проведе перевірку працездатності. За результатом діагностики ми випишемо Вам відповідний Акт висновок.

  • Передпродажна підготовка Вашого ветеринарного обладнання

    Ви не впевнені, що зможете його якісно підготувати і перевірити? Ми допоможемо Вам в цьому! Послуга діагностики і передпродажної підготовки вирішить це питання. За результатами діагностики виписується Акт відповідності.